Pogoji poslovanja

1. Pogoji Poslovanja


Splošni pogoji spletne trgovine Strike-nakit so sestavljeni v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).


S spletno trgovino strike-nakit.si upravlja podjetje L&L Srečko Lovec s.p., Ulica dr. Lautnerja 1, 3215 Loče; D.Š. 73092380; M.Š.:7085044000


Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine strike-nakit, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med strike-nakit in kupcem.


Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. 


Cene

Cene so označene v EUR.Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Cene na spletnih straneh so dokončne in veljajo samo
za nakup (oddano naročilo) preko spletne trgovine.Cene za izbrano blago ali storitev veljajo na dan opravljenega nakupa.



Popusti, promocijske kode,.. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.


Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. 

Kod bonusov, darilnih bonov,.. ni možno menjati za gotovino.


Darilni bon Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec strike-nakit, proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec strike-nakit pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine strike-nakit. Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini strike-nakit. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, če je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona. Uporaba darilnega bona: Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite.


Dostava


Način in strošek dostave


Za spletna naročila je poštnina 3 eur. Za nas pakete dostavlja dostavna služba DPD ali pa Pošta Slovenije.


Artikle, naročene v spletni trgovini Strike nakit, oddamo dostavni službi v najkrajšem možnem času. Predviden čas dobave je 1-5 delovne dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo.


Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. 


Dostava naročenega blaga je možna samo na območju Republike Slovenije.


Možnost osebnega prevzema:

L&L SREČKO LOVEC S.P., trgovske storitve

Ulica Dr.Lutnerja 1

Loče 3215


GARANCIJA

Vsi artikli v spletni trgovini Strike-nakit imajo garancijo 1 leto, razen če je na garancijskem listu navedeno drugače. Za upoštevanje garancije, nam sporočite na info@strike-nakit.si in nam pošljite izdelek ter račun na naslov L&L Srečko Lovec s.p., Ulica dr. Lautnerja 1, 3215 Loče; 


Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.


Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.


Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu 


Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.


Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine strike-nakit in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca


Izdaja računa


Račun prejmete z izdelki. 

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.


Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


Koda za popust


Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine strike-nakit in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.


Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.


Promocijska koda


Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 


Promocijska koda je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.


Kreditne in plačilne kartice


V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:


Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.

Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila


Načini plačila


Strike-nakit omogoča naslednje načine plačila:


z gotovino ob prevzemu pošiljke

z nakazilom na račun  strikenakit po ponudbi/predračunu

z gotovino ob prevzemu na prevzemnem mestu


V primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila nas obvestite na info@strikenakit.si ali na telefonsko številko 051633645.


Naročilo



Postopek naročila

Korak 2: Podrobnosti računa / plačila, vnesete kontaktne podatke, naslov dostave naročila

Korak 3: Podrobnosti dostave,izpišejo se vam podatki o naslovu dostave, ki ste ga navedli

Korak 4: Način dostave / izpišejo se vam stroški dostave ter pakiranja, pod opombe lahko vpišete komentarje, pripombe opombe

Korak 5: Način plačila / Izberete način plačila,možnosti so po povzetju ali pa preku nakazila na naš TRR. Obkljukate  da se strinjate z  splošnimi pogoji ( drugače ni možno opraviti naročila)

Korak 6: Potrditev naročila / preverite podatke na naročilu če so pravilni in potrdite naročilo.



Kupoprodajna pogodba ( elektronsko sporočilo naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku na naslovu

http://strikenakit.si/index.php?route=account/login,(rubrika moj račun)

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:
Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti v nadaljnih 30-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu.

Kupec mora o nameravanem vračilu pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov: info@strikenakit.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne  osebno ali po pošti na naslov prodajalca: L&L Srečko Lovec s.p., Ulica dr. Lautnerja 1, 3215 Loče

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.


Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja artiklov (vračila). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 


Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.



Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.


V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 


Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV (neuradno prečiščeno besedilo).


Stvarna napaka


Kdaj je napaka stvarna?


Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

Kadar artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

Kadar je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla?


Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?


Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 


Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.


Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.


Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu 


Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.


Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine strike-nakit in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca



Varovanje osebnih podatkov Strike-nakit se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Strike-nakit za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s strike-nakit. Strike-nakit navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Strike-nakit hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s strike-nakit. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


Vrnjeni artikli z odprto embalažo Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na strike-nakit vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v strike-nakit pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu. V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.


Vrste uporabnikov


Z enkratnim vpisom v spletno trgovino strike-nakit prek elektronske pošte postane obiskovalec gost strike-nakit, s potrjeno registracijo v spletno trgovino strike-nakit pa postane član spletne trgovine strike-nakit. Tako gost kot član strike-nakit pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Strike-nakit.


Ob registraciji v spletno trgovino kot član strike-nakit pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.


Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.


Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@strike-nakit.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.